REVISTĂ DE ŞTIINŢE SOCIOUMANE NUMĂRUL 3 (46) / 2020 17/12/202010/06/2022 Valentina Stratan CUPRINS Țap Elena, Dermenji Svetlana, Carabet Natalia, Bulicanu Ion Axe valorice ale competențelor media în cadrul învățării pe tot parcursul vieții https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p5-23 5 Brîndușa Iftimia, Gînju Stela Mediul de învățare în aer liber https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p24-29 24 Hatłas Jerzy Восприятие и оценка голода в Бессарабии 1946-1947 годов глазами современных гагаузов (проживающих в Буджаке) https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p29-37 29 Bulat-Guzun Ana Evaluarea progresului studenților în demersul bazat pe competențe https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p37-46 37 Golovaci Mariana Prefigurațiii conceptuale privind metodologia de valorificare a terminologiei tehnice în limba română de către studenţii alolingvi https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p46-56 46 Gamurari Pavel „Noduri şi semne” – o abordare conceptuală a poeziei stănesciene în creația compozitorului Petru Stoianov https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p56-63 56 Molcosean Alexandru Evaluarea formativă la ora de istorie, valorificând literatura artistică https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p63-69 63 Talpă Svetlana Metodologia de formare a valorilor artistice la studenții pedagogi: validarea experimentală https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p69-78 69 Mîndrescu Iulia Reconsiderarea managementului școlii de arte https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p78-85 78 Kaushan Anatoly, Gorobet Evelina Moral education – a fundamental criterion of educational activity, in the direction of the formation and development of the moral consciousness of the individual https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p85-93 85 Ramona Cenușe Elena Competențele – expresie a rezultatelor școlare https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p93-99 93 Leuțanu Gabriela Patologia fixărilor comportamentale adictive https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p100-103 100 Usatîi Larisa Tendinţe moderne în formarea competenţei fonologice în limba engleză https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p104-111 104 Iuliana Călin Cultura organizaţională a şcolii – expresie a stilului de conducere eficient https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p112-119 112