| CUPRINS | 
| Țap Elena, Dermenji Svetlana, Carabet Natalia, Bulicanu Ion | Axe valorice ale competențelor media în cadrul învățării pe tot parcursul vieții https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p5-23 | 5 | 
| Brîndușa Iftimia, Gînju Stela | Mediul de învățare în aer liber https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p24-29 | 24 | 
| Hatłas Jerzy | Восприятие и оценка голода в Бессарабии 1946-1947 годов глазами современных гагаузов (проживающих в Буджаке) https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p29-37 | 29 | 
| Bulat-Guzun Ana | Evaluarea progresului studenților în demersul bazat pe competențe https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p37-46 | 37 | 
| Golovaci Mariana | Prefigurațiii conceptuale privind metodologia de valorificare a terminologiei tehnice în limba română de către studenţii alolingvi https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p46-56 | 46 | 
| Gamurari Pavel | „Noduri şi semne” – o abordare conceptuală a poeziei stănesciene în creația compozitorului Petru Stoianov https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p56-63 | 56 | 
| Molcosean Alexandru | Evaluarea formativă la ora de istorie, valorificând literatura artistică https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p63-69 | 63 | 
| Talpă Svetlana | Metodologia de formare a valorilor artistice la studenții pedagogi: validarea experimentală https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p69-78 | 69 | 
| Mîndrescu Iulia | Reconsiderarea managementului școlii de arte https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p78-85 | 78 | 
| Kaushan Anatoly, Gorobet Evelina
 | Moral education – a fundamental criterion of educational activity, in the direction of the formation and development of the moral consciousness of the individual https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p85-93 | 85 | 
| Ramona Cenușe Elena | Competențele – expresie a rezultatelor școlare https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p93-99 | 93 | 
| Leuțanu Gabriela | Patologia fixărilor comportamentale adictive https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p100-103 | 100 | 
| Usatîi Larisa | Tendinţe moderne în formarea competenţei fonologice în limba engleză https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p104-111 | 104 | 
| Iuliana Călin | Cultura organizaţională a şcolii – expresie a stilului de conducere eficient https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p112-119   | 112 |