CUPRINS |
Țap Elena, Dermenji Svetlana, Carabet Natalia, Bulicanu Ion |
Axe valorice ale competențelor media în cadrul învățării pe tot parcursul vieții
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p5-23 |
5 |
Brîndușa Iftimia, Gînju Stela |
Mediul de învățare în aer liber
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p24-29 |
24 |
Hatłas Jerzy |
Восприятие и оценка голода в Бессарабии 1946-1947 годов глазами современных гагаузов (проживающих в Буджаке)
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p29-37 |
29 |
Bulat-Guzun Ana |
Evaluarea progresului studenților în demersul bazat pe competențe
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p37-46 |
37 |
Golovaci Mariana |
Prefigurațiii conceptuale privind metodologia de valorificare a terminologiei tehnice în limba română de către studenţii alolingvi
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p46-56 |
46 |
Gamurari Pavel |
„Noduri şi semne” – o abordare conceptuală a poeziei stănesciene în creația compozitorului Petru Stoianov
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p56-63 |
56 |
Molcosean Alexandru |
Evaluarea formativă la ora de istorie, valorificând literatura artistică
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p63-69 |
63 |
Talpă Svetlana |
Metodologia de formare a valorilor artistice la studenții pedagogi: validarea experimentală
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p69-78 |
69 |
Mîndrescu Iulia |
Reconsiderarea managementului școlii de arte
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p78-85 |
78 |
Kaushan Anatoly,
Gorobet Evelina |
Moral education – a fundamental criterion of educational activity, in the direction of the formation and development of the moral consciousness of the individual
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p85-93 |
85 |
Ramona Cenușe Elena |
Competențele – expresie a rezultatelor școlare
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p93-99 |
93 |
Leuțanu Gabriela |
Patologia fixărilor comportamentale adictive
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p100-103 |
100 |
Usatîi Larisa |
Tendinţe moderne în formarea competenţei fonologice în limba engleză
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p104-111 |
104 |
Iuliana Călin |
Cultura organizaţională a şcolii – expresie a stilului de conducere eficient
https://doi.org/10.46727/jshs.2020.v46.i3.p112-119
|
112 |