| VALENTINA SAMOILENCO – pasionat promotor al obiceiurilor și tradițiilor populare românești(la aniversarea de 60 de ani) |
2-7 |
| Ursu Valentina |
| Imaginile primare în procesul creării cuvintelor:repere motivaţionalcognitive |
8-12 |
| Pavel Vasile |
| Relația dintre inteligența emoțională și stilul de comunicare la adolescenți |
13-18 |
| Pleşca Maria |
| Influența deficitului auditiv asupra dezvoltării personalității |
18-24 |
| Ciobanu Adriana, Beschieru Tatiana |
| Cărţile audio ca resursă didactică în studiul limbii şi literaturii |
25-28 |
| Suff(Cartaleanu) Elena |
| Surghiunul poporului meu |
29-35 |
| Akmolla Guner |
| O monumentală istorie a literaturii tătare crimeene |
36-41 |
| Dumitru Anastasia |
| Strategii de consiliere a familiei: depășirea dificultăților și a conflictelor interioare prin valorificarea muzicii |
41-46 |
| Cuzneţov Larisa, Vacarciuc Mariana |
| Utilizarea tehnicii Web Quest pentru dezvoltarea abilităților de comunicare la studenții filologi |
46-59 |
| Veveriță Tatiana |
| Творческие поиски Ирины Бурлаки в области художественного текстиля и дизайна |
59-73 |
| Бабина Юлиана |
| Implementarea Tehnologiilor Informaţionale și de Comunicație în clasele cu profil muzical-coral |
73-79 |
| Braicov Luminiţa |
| Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern |
79-85 |
| Culea Uliana |
| Importanța pragmaticii pentru producerea limbajului în contexte sociale |
85-91 |
| Culea Uliana |
| Topica părților de propoziție în textele de limbă română veche |
91-94 |
| Ciobanu Valentina |
| Modalitati de exprimare a complementului direct în limbile româna și germană |
94-103 |
| Ciobanu Valentina |