| 20 de ani ai Centrului Editorial Tipografic de la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” |
6-11 |
| Ilaşcu Iurie, Zgardan-Crudu Aliona |
| Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale |
11-19 |
| Dumbrăveanu Roza |
| Importanța formării coeziunii grupului școlar în instituțiile cu practici incluzive |
19-29 |
| Lapoşina Emilia, Curilov Svetlana |
| Die konjunktivischen „fast/beinahe” – Sätze aus der Sicht der Konstruktionsgrammatik |
29-36 |
| Chiseliov Victor |
| Формирование индивидуальной траектории развития информатической компетентности учителя технологий |
37-45 |
| Братанич А. |
| Personaje ale erosului: iubiții și iubitorii |
46-50 |
| Corcinschi Nina |
| Создание эффективной среды изучения информатических дисциплин с использованием технологий компьютерного моделирования |
51-60 |
| Дзус Сергей |
| Aportul artei italiene în dezvoltarea culturii europene |
60-66 |
| Ursachi Rodica |
| Relația dintre performanța academică a studenților și vârstă |
67-73 |
| Vasiliu Dan |
| Adaptarea școlară a copiilor cu dizabilități prin prisma paradigmelor teoretice în contextul procesului educațional incluziv |
74-83 |
| Curilov Svetlana |
| Discursul ludic în proza lui Anatol Moraru |
83-92 |
| Costin Iraida |
| Comportamentul economic – elementcheie al culturii economice familiale |
92-99 |
| Oloieru Anastasia |
| Tangențe şi particularităţi în arta textilă contemporană din Republica Moldova și din România |
99-107 |
| Simac Ana, Babin Iuliana |
| Transpoziția și diferențierea semantică |
108-111 |
| Copacinschi Angela |
| O experiență de mobilitate academic |
111-114 |
| Zgardan-Crudu Aliona |