Revistă de Ştiinţe Socio-Umane nr. 1 (50) 2022

Revistă de Ştiinţe Socio-Umane nr. 1 (50) 2022
CUPRINS
Mihai Șleahtițchi Note pentru o reinterpretare a binomului burnout-didactogenie
https://doi.org/10.46727/jshs.2022.v50.i1.p6-20
6
Eugenia-Nadia Ungureanu, Stela Gînju Retrospectiva teoretico-metodologică a învățării prin descoperire în vederea familiarizării preșcolarilor cu natura 
https://doi.org/10.46727/jshs.2022.v50.i1.p21-36
21
Maria Pleșca Protecția psihologică a adolescenților în situații de criză 
https://doi.org/10.46727/jshs.2022.v50.i1.p36-44
36
Maria Pleșca Comportamentul agresiv și empatia la preadolescenți 
https://doi.org/10.46727/jshs.2022.v50.i1.p45-55
45
Nina Puțuntean  Approaching the issue of interculturality based on literary-artistic texts 
https://doi.org/10.46727/jshs.2022.v50.i1.p56-65
56
Alina Mardari The effectiveness of the context-based aproach in teaching grammar
https://doi.org/10.46727/jshs.2022.v50.i1.p66-74
66
Нагиев Орхан Гадироглу Формирование культурно-духовных ценностей в Азербайджане как следствие политики «Мягкой силы» 
https://doi.org/10.46727/jshs.2022.v50.i1.p75-86
75
Ilona Popovici Influența tehnologiilor digitale asupra dezvoltării competenței de comunicare la studenți 
https://doi.org/10.46727/jshs.2022.v50.i1.p87-99
87
Eleonora Varnacova …И снова Кармен… «Нам есть чему учиться у Кармен…». Особенности образа Кармен в современной хореографии …Again, Carmen … „There’s something to learn from Carmen”….Carmen’s features in modern choreography 
https://doi.org/10.46727/jshs.2022.v50.i1.p100-108
100