| Revistă de Ştiinţe Socio-Umane nr. 2 (42) 2019 | ||
| CUPRINS | ||
| Maria Pleşca | Inteligența emoțională – factor de interacțiune în conflict | 6 | 
| Rodica Ursachi | Valențe spirituale în ceramica culturii Cucuteni-Tripolie. Între credință și artă | 11 | 
| Lidia Strah | Diversitatea lingvistică – factor esențial al educației plurilingve | 23 | 
| Lidia Strah | Funcțiile textului într-o situație specifică de comunicare | 28 | 
| Мога Николай Данилович | Специальные средства коррекционного физического воспитания для детей раннего возраста со спастическим синдромом двигательных нарушений | 35 | 
| Мога Николай Данилович | The system of correction motor of violations in children of early age with spastic syndrome by means of physical education | 46 | 
| Nina Puţuntean | Perspectiva diacronică în abordarea conceptului de „valoare literar-artistică” | 58 | 
| Oxana Golubovschi | Abordări metodologice ale dezvoltării competențelor de traducere | 67 | 
| Oxana Golubovschi | Precizări conceptuale privind evoluția termenului competențe de traducere | 78 | 
| Lilia Herța | Proverbs and Sayings as Reflection of the English Culture | 87 | 
| Lilia Herța | Experimental Study of the Use of Proverbs in Forming the Communicative Competence at University Level | 95 | 
| Iulianna Mogîldea | Metodologia valorificării mediului școlar în contextul educației sociale | 101 | 
| Emilia Stajila | Mirajul orientului apropiat în poezia lui Ion Minulescu | 109 | 
