Revistă de Ştiinţe Socio-Umane nr. 2 (42) 2019 |
||
CUPRINS |
||
Maria Pleşca | Inteligența emoțională – factor de interacțiune în conflict | 6 |
Rodica Ursachi | Valențe spirituale în ceramica culturii Cucuteni-Tripolie. Între credință și artă | 11 |
Lidia Strah | Diversitatea lingvistică – factor esențial al educației plurilingve | 23 |
Lidia Strah | Funcțiile textului într-o situație specifică de comunicare | 28 |
Мога Николай Данилович | Специальные средства коррекционного физического воспитания для детей раннего возраста со спастическим синдромом двигательных нарушений | 35 |
Мога Николай Данилович | The system of correction motor of violations in children of early age with spastic syndrome by means of physical education | 46 |
Nina Puţuntean | Perspectiva diacronică în abordarea conceptului de „valoare literar-artistică” | 58 |
Oxana Golubovschi | Abordări metodologice ale dezvoltării competențelor de traducere | 67 |
Oxana Golubovschi | Precizări conceptuale privind evoluția termenului competențe de traducere | 78 |
Lilia Herța | Proverbs and Sayings as Reflection of the English Culture | 87 |
Lilia Herța | Experimental Study of the Use of Proverbs in Forming the Communicative Competence at University Level | 95 |
Iulianna Mogîldea | Metodologia valorificării mediului școlar în contextul educației sociale | 101 |
Emilia Stajila | Mirajul orientului apropiat în poezia lui Ion Minulescu | 109 |