Journal of Socio-Human Sciences no. 2 (46) 2020 |
CONTENT |
Țap Elena, Dermenji Svetlana, Carabet Natalia, Bulicanu Ion |
Axe valorice ale competențelor media în cadrul învățării pe tot parcursul vieții |
5 |
Brîndușa Iftimia, Gînju Stela |
Mediul de învățare în aer liber |
24 |
Hatłas Jerzy |
Восприятие и оценка голода в Бессарабии 1946-1947 годов глазами современных гагаузов (проживающих в Буджаке) |
29 |
Bulat-Guzun Ana |
Evaluarea progresului studenților în demersul bazat pe competențe |
37 |
Golovaci Mariana |
Prefigurațiii conceptuale privind metodologia de valorificare a terminologiei tehnice în limba română de către studenţii alolingvi |
46 |
Gamurari Pavel |
„Noduri şi semne” – o abordare conceptuală a poeziei stănesciene în creația compozitorului Petru Stoianov |
56 |
Molcosean Alexandru |
Evaluarea formativă la ora de istorie, valorificând literatura artistică |
63 |
Talpă Svetlana |
Metodologia de formare a valorilor artistice la studenții pedagogi: validarea experimentală |
69 |
Mîndrescu Iulia |
Reconsiderarea managementului școlii de arte |
78 |
Kaushan Anatoly, Gorobet Evelina |
Moral education – a fundamental criterion of educational activity, in the direction of the formation and development of the moral consciousness of the individual |
85 |
Ramona Cenușe Elena |
Competențele – expresie a rezultatelor școlare |
93 |
Leuțanu Gabriela |
Patologia fixărilor comportamentale adictive |
100 |
Usatîi Larisa |
Tendinţe moderne în formarea competenţei fonologice în limba engleză |
103 |
Iuliana Călin |
Cultura organizaţională a şcolii – expresie a stilului de conducere eficient |
111 |