Journal of Socio-Human Sciences no. 3 (49) 2021 | ||
CONTENT | ||
Adela Cîndea | Stima de sine și epuizarea profesională în profesia didactică https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p6-16 |
6 |
Olga Boz | Semiadverbele în limba română: relaţii semantice şi formale https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p17-25 |
17 |
Maria Pleșca | Arderea emoțională la studenții cu diferite niveluri de autoreglare a comportamentului https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p25-34 |
25 |
Maria Pleșca | Reziliența psihologică și stima de sine a preadolescentului https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p34-40 |
34 |
Виктория Максимчук, Мария Гладченко |
Особенности эмоционального состояния детей перенесших COVID-19 https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p40-47 |
40 |
Виктория Максимчук, Людмила Бабчинецкая |
Влияние системнoгo недoразвития речи у детей с расстрoйствами аутистическoгo спектра на прoявление дезадаптивных видoв пoведения https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p48-55 |
48 |
Искендер Топчу | Модель формирования коммуникативных компетенций учеников средствами игровых ситуаций на занятиях по английскому языку https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p55-65 |
55 |
Larisa Usatîi | Influența limbii materne în predarea pronunției în limba engleză https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p66-74 |
66 |
Natalia Rufanda | Lectura – factor decisiv în formarea și dezvoltarea personalității elevilor de vârstă școlară mică https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p74-79 |
74 |
Elena Movileanu | Experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p79-85 |
79 |
Daniel Roman | Motivația pentru învățarea autonomă a studenților https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p86-90 |
86 |